NERINGOS
SAVIVALDYBĖ
Spausdinti
 

Savivaldybės biudžetinė įstaiga, Taikos g. 2, LT-93121, Neringa, tel. (8 469) 52 234, faks. (8 469) 52 572. 
El. paštas meras@neringa.lt  administracija@neringa.lt  Juridinių asmenų registras, įstaigos kodas 188754378.


Prisijungimas gyventojams
Naujienų prenumerata
Įrašykite savo el.pašto adresą


 

 
 
Pradžia
Paslaugos

 Informacija juridiniams asmenims dėl žemės nuomos mokesčio už 2016 metus

 

                     KUR KREIPTIS DĖL VARTOTOJŲ TEISIŲ PAŽEIDIMŲ

Jeigu Jums buvo parduota  nekokybiška prekė ar suteikta nekokybiška paslauga, Jūs privalote:

1. Pardavėjui (paslaugos teikėjui) pateikti raštišką prašymą, kuriame turi būti nurodomi prekės ar paslaugos trūkumai;

-  būtina sąlyga – prie šio prašymo vartotojas turi pridėti kasos aparato ar pirkimo – pardavimo kvitą arba kitą dokumentą (kopiją), patvirtinantį, kad konkreti prekė pirkta iš konkretaus pardavėjo;

-  jeigu vartotojas nepateikia kasos aparato kvito arba kito prekės pirkimą-pardavimą iš šio pardavėjo patvirtinančio dokumento (kopijos), pirkėjo reikalavimai vykdomi tik pardavėjui sutikus.

2. Jeigu per 14 dienų nepavyksta pasiekti taikaus susitarimo arba negaunamas atsakymas, vartotojas gali kreiptis su prašymu į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą (Vilniaus g. 25, LT-01119 Vilnius, tel. 8~5 262 67 51, nemok. tel. 8~800 00008) ar kitas vartotojų teises ginančias institucijas.

Prašymą kartu su pridedamais dokumentais rekomenduojama išsiųsti registruotu laišku arba kitu išsiuntimą bei gavimą patvirtinančiu būdu. Būtina pasilikti šio prašymo kopiją.

VALSTYBINĖ MAISTO IR VETERINARIJOS TARNYBA

Kilus nesutarimui tarp pirkėjo ir pardavėjo dėl maisto prekės kokybės, pardavėjas, gavęs pirkėjo raštišką prašymą, privalo ne vėliau kaip per 3 dienas raštu kreiptis į Valstybinę maisto ir veterinarijos tarnybą, o tyrimo rezultatus, kai tik juos raštu pateikia Valstybinė maisto ir veterinarijos tarnyba, pranešti vartotojui. Išlaidos, susijusios su maisto prekių  kokybės tyrimais,  apmokamos teisės aktų nustatyta tvarka.
Jeigu pardavėjas nevykdo teisėtų pirkėjo reikalavimų, pirkėjas gali kreiptis į Valstybinę maisto ir veterinarijos tarnybą, o gavęs iš jos raštu pateiktas išvadas apie tai pranešti pardavėjui.
Be to, kiekvienas vartotojas turi teisę įstatymų nustatyta tvarka kreiptis į teismą, kad būtų apginta pažeista ar ginčijama jo teisė arba įstatymų saugomas interesas.

Valstybinė maisto ir veterinarijos tarnyba:

LT-07170 Vilnius, Siesikų g. 19, tel. (8~5) 240 43 61, faks. (8~5)240 43 62, www.vet.lt, vvt@vet.lt;

Klaipėdos m. Valstybinė maisto ir veterinarijos tarnyba:

LT-91231 Klaipėda, Galinio Pylimo g.3, tel. (8~46) 42 13 24, 41 26 12, nemok. tel.(8~800) 404 03, faks. (8~46) 42 13 23, klaipedosm@vet.lt

 

VALSTYBINĖ NE MAISTO PRODUKTŲ INSPEKCIJA

Kilus nesutarimams tarp pirkėjo ir pardavėjo dėl prekės kokybės,  pirkėjas turi savo reikalavimus pateikti pardavėjui raštu, o šis, gavęs raštišką pirkėjo kreipimąsi, turi ne vėliau kaip per 3 darbo dienas raštu kreiptis į Valstybinę ne maisto produktų inspekciją prie Ūkio ministerijos dėl prekės kokybės įvertinimo, o gavęs iš jos raštu pateiktas išvadas nedelsiant informuoti pirkėją.

Jei pardavėjas nevykdo minėtų reikalavimų, vartotojas turi teisę pats kreiptis į Valstybinę ne maisto produktų inspekciją, o gavęs iš jos raštu pateiktas išvadas apie tai praneši pardavėjui.

Dėl pažeistų vartotojų teisių gynimo pirkėjas taip pat gali kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą arba į teismą.

Valstybinė ne maisto produktų inspekcija prie Lietuvos Respublikos ūkio ministerijos:

LT-01104 Vilnius, Gedimino pr. 38/2, tel. (8~5) 261 23 00, faks. (8~5) 262 94 13, www.inspekcija.lt, rastine@is.lt

Valstybinė ne maisto produktų inspekcija prie Lietuvos Respublikos ūkio ministerijos, Klaipėdos skyrius:

LT-91220 Klaipėda, Taikos pr. 28, tel. (8~46) 48 53 47, 48 50 53, +370 687 81929, nemok. tel.(8~800) 55 551, faks.(8~46)48 53 47, klaipedoss@is.lt

 

 



Paskutinis atnaujinimas: 2016-07-20 14:12:21
Meras 
Mero darbotvarkė 
        
 
 DARIUS JASAITIS
  

 



 
 

© Neringos savivaldybė
Sprendimas: Idamas. Naudojama Smart Web sistema.
Skaičiuojama nuo: 2006-06-06 Šiandien apsilankė: 1181
Iš viso apsilankė: 6353980 Dabar naršo: 50