mobile menu toggle Pradžia

KLIENTŲ APTARNAVIMO MOKYMAI Neringos turizmo verslo atstovams

KLIENTŲ APTARNAVIMO MOKYMAI Neringos turizmo verslo atstovams

Beprasidedant vasaros sezonui Nidos kultūros ir turizmo informacijos centras „Agila“ kviečia Neringos turizmo verslo atstovus į nuotolinius dviejų dalių klientų aptarnavimo mokymus. Mokymų programa skirta turizmo verslo atstovams, dirbantiems apgyvendinimo bei maitinimo sektoriuose.

Nuotoliniai mokymai per ZOOM platformą.

Klientų aptarnavimo mokymai 1 dalis

Gegužės 26 d.

10:00 val.

Trukmė 90 min

Bendravimo su svečiu etapai. Pirmojo įspūdžio reikšmė. 5 svečio aptarnavimo žingsniai. Teisingas savęs pateikimas ir savalaikis svečio asmenybinio tipo įvertinimas. Pratimai.

Mokymų tikslas – mokymų dalyviai gaus rekomendacijų pozityvaus įspūdžio formavimui, sužinos 5 esminius žingsnius svečių aptarnavime.

Klientų aptarnavimo mokymai 2 dalis

Gegužės 27 d.

10:00 val.

Trukmė 90 min

Psichologiniai klientų tipai. Kaip juos atpažinti ir kaip bendrauti su skirtingo tipo klientais. Sudėtingi klientai ir bendravimas su jais. Praktinės užduotys.

Mokymų tikslas – mokymų dalyviai sužinos kaip ir pasimokys bendrauti su 4 skirtingų tipų klientais. Mokysis atpažinti ir bendrauti su sudėtingais klientais.

Mokymus veda UAB „Dorevi“ konsultavimo kompanijos dėstytojas Darius Rupšlaukis

Būtina išankstinė registracija el. p. manager@visitneringa.lt  arba tel. +370 682 19 473

Visiems užsiregistravusiems el. paštu atsiųsime prisijungimus. Dalyvavimas nemokamas.

Būkite pasiruošę svečių priėmimui!