KLIENTŲ APTARNAVIMO MOKYMAI Neringos turizmo verslo atstovams
Beprasidedant vasaros sezonui Nidos kultūros ir turizmo informacijos centras „Agila“ kviečia Neringos turizmo verslo atstovus į nuotolinius dviejų dalių klientų aptarnavimo mokymus. Mokymų programa skirta turizmo verslo atstovams, dirbantiems apgyvendinimo bei maitinimo sektoriuose.
Nuotoliniai mokymai per ZOOM platformą.
Klientų aptarnavimo mokymai 1 dalis
Gegužės 26 d.
10:00 val.
Trukmė 90 min
Bendravimo su svečiu etapai. Pirmojo įspūdžio reikšmė. 5 svečio aptarnavimo žingsniai. Teisingas savęs pateikimas ir savalaikis svečio asmenybinio tipo įvertinimas. Pratimai.
Mokymų tikslas – mokymų dalyviai gaus rekomendacijų pozityvaus įspūdžio formavimui, sužinos 5 esminius žingsnius svečių aptarnavime.
Klientų aptarnavimo mokymai 2 dalis
Gegužės 27 d.
10:00 val.
Trukmė 90 min
Psichologiniai klientų tipai. Kaip juos atpažinti ir kaip bendrauti su skirtingo tipo klientais. Sudėtingi klientai ir bendravimas su jais. Praktinės užduotys.
Mokymų tikslas – mokymų dalyviai sužinos kaip ir pasimokys bendrauti su 4 skirtingų tipų klientais. Mokysis atpažinti ir bendrauti su sudėtingais klientais.
Mokymus veda UAB „Dorevi“ konsultavimo kompanijos dėstytojas Darius Rupšlaukis
Būtina išankstinė registracija el. p. manager@visitneringa.lt arba tel. +370 682 19 473
Visiems užsiregistravusiems el. paštu atsiųsime prisijungimus. Dalyvavimas nemokamas.
Būkite pasiruošę svečių priėmimui!